فرماندار شهرستان کرمانشاه اعلام کرد: ستاد ساماندهی اجاره مسکن برای نظارت بر این بازار به دستور استاندار کرمانشاه و با حمایت دستگاه قضایی تشکیل شد.

بنگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فضل الله رنجبر اظهارداشت: این ستاد بر رهن و اجاره مسکن در شهر کرمانشاه نظارت ویژه خواهد داشت تا از افزایش خودسرانه قیمت املاک جلوگیری شود.

به گفته وی، نمایندگان دستگاه قضایی، فرمانداری، اداره بازرسی، اتاق اصناف و نماینده اتحادیه بنگاه‌داران معاملات ملکی در این ستاد عضو هستند.

فرماندار کرمانشاه توضیح داد: براساس تصمیم گرفته شده در این ستاد قیمت اجاره‌بهای مسکن در شهر کرمانشاه تنها می‌تواند تا سقف ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد و این افزایش قیمت براساس نظر کارشناسان در مناطق مختلف متفاوت است.

رنجبر ادامه داد: این ستاد از فردا ۳۱خرداد بازرسی و نظارت بر دفاتر ثبت قرارداد بنگاه‌های معاملات ملکی را آغاز می‌کند و در صورتی که املاک بیش از قیمت کارشناسی اجاره داده شده باشند، بر اساس قانون متخلفان به دستگاه قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

فرماندار کرمانشاه اظهار داشت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا بسیاری از افراد جامعه از نظر اقتصادی با مشکل روبه‌رو شده اند؛ از این رو نباید اجازه دهیم عده‌ای سودجو فشارهای اقتصادی بر قشر ضعیف جامعه را افزایش دهند.

کد خبر 523158

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha